MasterIndex online istraživanje kompanije Mastercard Hrvatska pokazalo je da više od 80% ispitanika kupuje na Internetu, a čak 35% ih to čini više puta mjesečno. Od svih dobnih skupina, najaktivniji u Internet kupovini su ispitanici između 30 i 39 godina s visokim stupnjem obrazovanja.

Internet kupovinaInternet kupovina privlačna je zbog pristupačne cijene, uštede vremena, dostupnosti trgovina u bilo koje vrijeme i mogućnosti dostave. Od svih artikala najčešće se kupuju odjeća, obuća i modni dodaci (68%), elektronika (46%), predmeti za kućanstvo (33%), kozmetika (30%) te knjige i glazba (26%).

Do nedavno za online prodaju postotak pametnih mobitela nije bio toliko važan jer su kupci najčešće koristili računala za obavljanje kupnje na Internetu. Međutim, u zadnjih godinu-dvije tržište pametnih telefona i tableta je značajno poraslo te sve više ljudi u Hrvatskoj koristi neki od tih uređaja za online kupnju. Taj porast se ne smije zanemariti pri izradi web trgovine koja mora biti mobile friendly. Uz to, Google od nedavno u rezultatima bolje prikazuje Internet stranice koje su mobile friendly što je svakako značajno za povećanje broja posjetitelja, a time i kupaca.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova stranica koristi kolačiće za bolje korisničko iskustvo, prilagodbu sadržaja i analize posjeta web stranici. Postavke kolačića možete dodatno podesiti u Vašem web pregledniku. Više informacija

Postavke kolačića na ovoj stranici su podešene na "dozvoli kolačiće" kako bi omogućili što bolje korisničko iskustvo, prilagodbu sadržaja i analize posjeta. Ukoliko nastavite koristiti web stranicu bez promjene postavki kolačića ili ako kliknete na "Prihvaćam" ispod teksta, tada se slažete s ovim.

Zatvori