MasterIndex online istraživanje kompanije Mastercard Hrvatska pokazalo je da više od 80% ispitanika kupuje na Internetu, a čak 35% ih to čini više puta mjesečno. Od svih dobnih skupina, najaktivniji u Internet kupovini su ispitanici između 30 i 39 godina s visokim stupnjem obrazovanja.
Internet kupovina privlačna je zbog pristupačne cijene, uštede vremena, dostupnosti trgovina u bilo koje vrijeme i mogućnosti dostave. Od svih artikala najčešće se kupuju odjeća, obuća i modni dodaci (68%), elektronika (46%), predmeti za kućanstvo (33%), kozmetika (30%) te knjige i glazba (26%).
Do nedavno za online prodaju postotak pametnih mobitela nije bio toliko važan jer su kupci najčešće koristili računala za obavljanje kupnje na Internetu. Međutim, u zadnjih godinu-dvije tržište pametnih telefona i tableta je značajno poraslo te sve više ljudi u Hrvatskoj koristi neki od tih uređaja za online kupnju. Taj porast se ne smije zanemariti pri izradi web trgovine koja mora biti mobile friendly. Uz to, Google od nedavno u rezultatima bolje prikazuje Internet stranice koje su mobile friendly što je svakako značajno za povećanje broja posjetitelja, a time i kupaca.