Jedno od najjačih oružja za online marketing je sadržaj kojeg stvarate. Sadržaj je nešto poput “asa u rukavu” koji uvijek pobjeđuje zato jer bez sadržaja na web stranici posjetitelji nemaju razloga posjetiti ju. Čak i ako ju posjete, ako na njoj nema kvalitetnog sadržaja, vjerojatno se nikad neće vratiti. Osim toga, sadržaj je taj koji će donijeti bolji rang u Google pretraživanju. Ako je sadržaj vrlo zanimljiv, može čak natjerati posjetitelja da klikne na gumb za dijeljenje na društvenim mrežama, a to će donijeti još više posjetitelja. Na taj način (povećanjem broja posjetitelja) ćete od običnog bloga stvoriti posjećen blog koji će donositi neku zaradu.

Ali što to natjera osobu da klikne na poveznicu i pročita sadržaj? To sigurno nije kvalitetno napisan članak jer osoba ne zna kako je članak napisan dok ga ne počne čitati. Najviše će se osloniti na naslov članka zajedno sa slikom i eventualno nekim izvatkom iz teksta. Od svega toga, naslov članka se uvijek vidi (tražilice nekad prikazuju slike i izvatke iz teksta, a nekad ne) i najviše utječe na to hoće li osoba kliknuti na njega ili ne. Prema tome, bez privlačnog naslova čak i najbolje napisani članak vjerojatno neće imati veliku posjećenost. Znači, pitanje nije kako pisati privlačan članak (iako i o tome treba voditi računa) nego kako stvoriti dobar naslov koji će privući pažnju posjetitelja.

Znatiželja

Znatiželja je vrlo moćan alat kojim možete natjerati osobu da klikne na poveznicu. Siguran sam da ste vidjeli razne naslove na Facebook-u kojima je skoro nemoguće odoljeti i ne kliknuti na njih. Na primjer, naslovu poput Puknut ćete od smijeha kad vidite što ova mačka može gotovo je nemoguće odoljeti jer vas zanima što to mačka može napraviti.

Još jedan način je kad se u naslovu posebno naglasi određena stvar koja je posebno zanimljiva. Na primjer, 10 načina na koji ljudi prestaju pušiti, broj 3 će vas šokirati. Ovaj naslov će isto tako vjerojatno imati priličan broj posjeta jer osim što većina pušača traži način kako prestati pušiti, sigurno ih zanima taj broj 3 koji bi ih trebao šokirati.

Naravno, ovakva vrsta privlačenja pažnje posjetitelja može nekima djelovati jeftino pa ne treba pretjerivati.

Istaknite vrijednost

Dok je ciljanje na znatiželju posjetitelja opcionalno i ne smije se pretjerivati, svaki bi naslov morao imati istaknutu vrijednost članka. Naslov članka Kako zaraditi pišući blog nedvojbeno otkriva što ćete naučiti kad ga pročitate.

Korištenje emocija

Ovaj članak bi mogao imati naslov Kako sam zaradio pisanjem privlačnog sadržaja na blogu. Kod ovakvog naslova u prvom planu su emocije ljudi. Takvi naslovi isto tako će privući posjetitelje jer su ljudi najviše impulzivni kad ih pokreću emocije. Uz to, pisanje u prvom licu ima sličan efekt jer naslov članka pretvara u priču.

Korištenje sadašnjeg vremena

Naslov pisan u sadašnjem vremenu izgleda kao da se to što piše događa upravo sada. Naslov Kako pisati privlačan sadržaj sigurno zvuči i izgleda bolje od Pisanje privlačnog sadržaja, zar ne?

Savjeti spomenuti ovdje samo su početak, ali dovoljni su da dosadne naslove pretvorite u atraktivne.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Ova stranica koristi kolačiće za bolje korisničko iskustvo, prilagodbu sadržaja i analize posjeta web stranici. Postavke kolačića možete dodatno podesiti u Vašem web pregledniku. Više informacija

Postavke kolačića na ovoj stranici su podešene na "dozvoli kolačiće" kako bi omogućili što bolje korisničko iskustvo, prilagodbu sadržaja i analize posjeta. Ukoliko nastavite koristiti web stranicu bez promjene postavki kolačića ili ako kliknete na "Prihvaćam" ispod teksta, tada se slažete s ovim.

Zatvori