Kad je riječ o online marketingu, svrha i cilj jednaki su kao i kod klasičnog marketinga – promovirati brend i povećati broj kupaca. Uspješan online marketing sastoji se od brojnih stvari, počevši od planiranja pa do prodaje. Međutim, vjerojatno najbolja stvar kod online marketinga je da malim tvrtkama omogućuje puno efikasniju potrošnju novaca.

U ovom članku pročitajte kako male tvrtke mogu najbolje iskoristiti online marketing.

Stvaranje privlačnog sadržaja

Nova objavaSadržaj je jedna od najvažnijih stvari u strategiji online marketinga. Stvaranje sadržaja koji će posjetitelja privući da klikne na poveznicu na društvenoj mreži i pročita članak najbolja je strategija za povećanje broja posjetitelja, ali i povećanje broja dijeljenja poveznica.

Na kraju krajeva, najvažniji cilj stvaranja sadržaja pretvaranje je posjetitelja u kupca. To počinje malim stvarima kao što je povećanje broja ljudi koji prate vašu web stranicu na društvenim mrežama, koji se pretplaćuju na newsletter ili sudjeluju u anketama.

Neovisno o tome kakav sadržaj stvarate, morate znati hoće li biti važan i privlačan posjetitelju. Uspješne male tvrtke ne stvaraju sadržaj samo zato da bi na stranici bilo aktivnosti (što tražilice vole). Ljudi koji stvaraju sadržaj za takve tvrtke znaju što zanima njihove posjetitelje i orijentirani su prema takvim temama.

Primjerice, tvrtka koja prodaje vrtni alat i strojeve sigurno neće na stranici imati članke o tome kako je turistička sezona podbacila. Naprotiv, na stranici takve tvrtke trebali bi biti članci o vrtu te uzgoju voća i povrća u vlastitom vrtu. Članci s takvim sadržajem privući će posjetitelje i ono najvažnije, natjerati ih da takve članke podijele na društvenim mrežama što će dovesti još više posjetitelja na stranicu.

Lokalizirana SEO strategija

Dobra strategija optimizacije sadržaja za tražilice (SEO) ključna je za dobru poziciju vaše web stranice na tražilicama. Uz to, za male tvrtke, naročito za one sa fizičkom adresom, vrlo je važna lokalizirana SEO optimizacija. Njen krajnji cilj je steći visoku poziciju na tražilici za pretrage koje se tiču zemljopisnog područja na kojem se tvrtka nalazi. Kad netko traži pojam u području gdje se nalazi vaša tvrtka, sigurno želite da se vaša web stranica prikaže pri vrhu rezultata.

Lokalizirana SEO strategija je odlična za male tvrtke kao što su zubarske ordinacije, odvjetničke tvrtke, razni servisi i slično. Na primjer, web stranica tvrtke za servis automobila u Varaždinu može se uz dobru lokaliziranu SEO strategiju naći pri vrhu za pojam “popravak automobila Varaždin”. To će sigurno povećati broj klijenata jer sve više ljudi takve tvrtke traži na Internetu.

Online marketing web stranice

Online marketingZa borbu za opstanak u digitalnom svijetu svaka tvrtka mora imati kvalitetnu web stranicu. Budući da se više od 51% prometa na Internetu odnosi na organske pretrage, dobro je imati na umu da pozicija vaše web stranice u rezultatima pretraživanja ovisi o njenoj reputaciji.

Vjerojatno jedna od najvažnijih stvari (uz kvalitetan sadržaj) koja utječe na reputaciju web stranice je brzina učitavanja. Osim toga, brzina učitavanja stranice uvelike utječe i na to hoće li ju posjetitelj napustiti ili ne. Sa svakom sekundom učitavanja broj posjetitelja koji odlaze drastično se povećava.

Odličan način poboljšanja vremena učitavanja je odabir dobrog web hostinga sa poslužiteljima koji se nalaze u blizini. Na primjer, za web stranicu orijentiranu prema posjetiteljima iz Hrvatske najbolje je odabrati web hosting s poslužiteljima koji se nalaze u istoj zemlji.

Izgradnja i promocija dobre web stranice zahtijeva puno posla i resursa. Posvećivanje vremena i novca tom zadatku najbolje je ulaganje koje možete učiniti za tvrtku.

Online marketing malim tvrtkama omogućava da se natječu s velikim tvrtkama bez ulaganja prevelikih resursa. Umjesto velike količine novca, za uspjeh u digitalnome svijetu važnija je pametna i efikasna strategija online marketinga. Za bolju poziciju web stranice na tražilici ključan je kvalitetan sadržaj i dobra SEO optimizacija. Pri tome se ne treba žuriti. Dobri temelji će na kraju gotovo uvijek rezultirati dobrim rezultatima.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova stranica koristi kolačiće za bolje korisničko iskustvo, prilagodbu sadržaja i analize posjeta web stranici. Postavke kolačića možete dodatno podesiti u Vašem web pregledniku. Više informacija

Postavke kolačića na ovoj stranici su podešene na "dozvoli kolačiće" kako bi omogućili što bolje korisničko iskustvo, prilagodbu sadržaja i analize posjeta. Ukoliko nastavite koristiti web stranicu bez promjene postavki kolačića ili ako kliknete na "Prihvaćam" ispod teksta, tada se slažete s ovim.

Zatvori